FAQ
Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie, na bieżąco aktualizowane znajdziesz pod zakładką "SKLEP".
Nasza oferta dzieli się na trzy główne działy: materiały drukowane offsetowo (przy małych nakładach cyfrowo), druk wielkoformatowy oraz systemy wystawiennicze.
Oferujemy szeroką gamę produktów drukowanych (m.in wizytówki, ulotki, plakaty, teczki ofertowe, kalendarze i wiele innych).
Wydruki wielkoformatowe wykonujemy na standardowych materiałach oraz tych przeznaczonych do ekspozycji reklamy na zewnątrz, zapewniając jej długą wytrzymałość i wysoką odporność na czynniki atmosferyczne.
W technologii solwentowej zadrukujemy banery, folie itd. Podłoża twarde (płyty PVC, Dibond, poliwęglan komorowy) wykonamy w technologii UV jak i solwentowej.
Poza tym można u nas zamawiać systemy wystawiennicze takie jak ścianki, rollupy, flagi, parasole i inne.
Projekt graficzny można zamówić u nas bądź przesłać nam swój.
Tak, można. W takim przypadku zapraszamy do kontaktu mailowego pisząc na biuro@vgg.media.pl lub poprzez formularz na stronie sklepu. W wiadomości proszę wpisać możliwie najwięcej parametrów i szczegółów zamówienia.
Uszlachetnienie w postaci folii lub lakieru na całej powierzchni wydruku, chroni materiał i zapewnia dodatkowe walory wizualne. Zdecydowanie polecamy korzystać z tej opcji.
Oprócz tego do dyspozycji mamy też różne rodzaje uszlachetnień wybiórczych. Wszelkie uszlachetnienia opisane są przy poszczególnych produktach.
Folie samoprzylepne i wylewane w drukach wielkoformatowych zalecamy zamawiać z laminatem (opcja parametru Uszlachetnienie) co znacznie wpłynie na ich trwałość.
Dla większości produktów istnieje możliwość wyboru rodzaju materiału oraz jego gramatury. Domyślnie ustawione są optymalne parametry ale w zależności od potrzeb można je zmienić. Jeśli nie masz pewności co wybrać, napisz do nas na biuro@vgg.media.pl lub zadzwoń pod 502 785 691 a pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami pod zakładką Jak przygotować plik.
Szczegółowe wskazówki wraz z podanymi rozmiarami obszaru projektu (marginesami, spadami itp.) odnajdziesz na stronach poszczególnych produktów. Pliki do druku należy przygotować zgodnie z podanymi tam wymaganiami. Pod zakładką “Szablon” na stronie wybranego artykułu, znajdują się makiety pomocne przy tworzeniu docelowego projektu.
Jeśli wolisz, możesz zlecić nam przygotowanie całego projektu graficznego (cennik i więcej informacji na Zamów projekt) lub też dostosowanie do druku już zaprojektowanej grafiki (to jest ustawienie odpowiednych spadów, zamiana przestrzeni kolorystycznej itp.) Usługa dostosowania gotowego pliku do druku jest płatna 50 zł netto.
Pliki do druku przyjmujemy w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu wgrywania plików na stronie sklepu VGG.
Rekomendowane formaty plików: JPG, TIF, PDF.
Pliki wektorowe do edycji prosimy przesyłać w formacie CDR, PDF.
Wszystkie bitmapy umieszczone w PDF powinny być zapisane w trybie CMYK 8 bit na kanał. W przypadku 16 lub 32 bitów mogą wystąpić błędy za które Drukarnia VGG nie ponosi odpowiedzialności.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące przygotowania plików - skontaktuj się z nami.
- brak spadów lub spady zbyt małe (Spad jest to obszar druku, który wychodzi poza granicę cięcia. Przy każdym produkcie podane są wytyczne dotyczące spadów).
- czcionki nie zamienione na krzywe
- niepoprawne rozszerzenie pliku (rekomendowane formaty plików to JPG, TIF, PDF)
- format pracy niezgodny ze specyfikacją
- uszkodzony plik
Na stronie wybranego produktu należy wybrać z rozwijalnych list (po lewej stronie) interesujące nas parametry. Można już na tym etapie wgrywać pliki do zamówienia. Po prawej stronie w tabeli przy wybranym nakładzie klikamy przycisk z symbolem koszyka. Zostaniesz przeniesiony do widoku zawartości Twojego koszyka. Możesz teraz kontynuować zakupy i dodawać kolejne produkty bądź złożyć zamówienie. W widoku koszyka masz możliwość duplikowania dodanych produktów. Jest to przydatna opcja szczególnie przy zamówieniach materiałów personalizowanych (np. 5 x 100 wizytówek z różnymi danymi). Upewnij się, że podane parametry przy widoku zamawianych produktów się zgadzają oraz, że wgrałeś odpowiednie pliki. Po zarejestrowaniu/zalogowaniu się można dokonać zakupu (postępując zgodnie z kolejnymi instrukcjami).
Wszelkie informacje dotyczące stanu realizacji Twojego zamówienia będą przysyłane na podany adres mailowy oraz widoczne po zalogowaniu się do swojego panelu na stronie sklepu vgg.media.pl
Termin realizacji/wysyłki zamówienia zależy od parametrów i techniki druku wybranego produktu.
Po wybraniu parametrów interesującego Cię produktu, po prawej stronie tabelki zobaczysz termin realizacji danego zlecenia.
Zamówienia złożone po godzinie 15:00 będą miały początek realizacji następnego dnia o godzinie 9:00. Realizacja zamówień odbywa się tylko w dni robocze.
Czas realizacji (podany w tabeli przy wybranym produkcie) liczony jest od momentu przyjęcia zamówienia do momentu wysyłki gotowego produktu.
Forma płatności za zamówienie również ma wpływ na termin jego realizacji. Jeśli jest to przelew tradycyjny, realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty. Ewentualnie na podstawie wcześniej przesłanego nam potwierdzenia przelewu.
Po złożeniu zamówienia sprawdzamy poprawność pliku, który przesłałeś. W każdym przypadku otrzymasz informację e-mailem. Jeśli plik będzie zawierał błędy, otrzymasz instrukcje co należy poprawić. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić stan swojego zamówienia po zalogowaniu się na stronie drukarni do swojego panelu klienta.
Faktura generowana jest automatycznie po spakowaniu Państwa pracy. Po zalogowaniu się do swojego panelu można pobrać fakturę. W zakładce "Zamówienia zakończone", rozwijamy wybrane zamówienie i klikamy na przycisk "Pobierz fakturę VAT".
- Wysyłka kurierska
- Wysyłka kurierska za pobraniem (zamówienia o wartości do 1000 zł)
- Odbiór osobisty (ul. Pilotów 3, 80-460 Gdańsk) pon.-pt. w godz 9-16
Ceny podane w serwisie vgg.media.pl dotyczą tylko wysyłek na terenie Polski. Jeśli chcesz złożyć zamówienie i wysłać do innego kraju skontaktuj się z nami, a wtedy wycenimy koszt dostawy Twojego zamówienia.
Aby móc wysłać zamówienia na kilka różnych adresów dostawy, zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez formularz kontaktowy. Wówczas zostanie sporządzona wycena związana z dodatkowym podziałem nakładu oraz transportem.
Zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez formularz kontaktowy. Zapraszamy.
W przypadku gdy zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz złożyć reklamację. Po zalogowaniu się do swojego panelu, przy zamówieniu kliknij na przycisk "Zareklamuj" a wtedy otworzy się formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i przesłać do nas. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis stwierdzonej niezgodności.
Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 14 dniu roboczym od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta.
Reklamacje związane z jakością przesyłek kurierskich zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji przez drukarnię.
Od momentu gdy Twoje zamówienie zyska status "W realizacji" nie będzie możliwości anulowania zlecenia.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warunków reklamacji podanymi w regulaminie naszej drukarni.